TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT


Verkkokaupan tuotteita myy Saana Lapinkangas, toiminimellä Lapinkettu (Y-tunnus 2742146-2). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 10 % tai 24 %. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Hinnat ja toimituskulut ovat näkyvillä verkkokaupassa.

Mikäli Lapinketun sivuilla olevissa hinta- ym. tiedoissa esiintyy ilmeisiä kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheitä, Lapinkettu ei ole velvollinen toimittamaan tuotteita näiden virheellisten tietojen mukaisesti. Tilaaja päättää haluaako hän toimituksen korjatuin ehdoin ja tiedoin. Lapinkettu pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.


MAKSUTAVAT

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Checkout Finland, jossa voit käyttää seuraavia maksutapoja:

  • Kaikkien pankkien verkkopainikkeet
  • Visa- ja Mastercard-kortit
  • Kattava valikoima lasku- ja osamaksupalveluita
  • Pivo-, MobilePay- ja MasterPass-mobiilimaksutava


TILAUSTÖIDEN MAKSAMINEN

Tilaustyön hinta sovitaan asiakkaan kanssa ennen työn aloittamista. Emme peri ennakkomaksua, vaan lähetämme työstä kuvat asiakkaalle sen valmistuttua. Hyväksyttyään lopputuloksen lähetämme laskun sähköpostitse, ja postitamme työn kun maksun siirto näkyy tilillämme. Noudettaessa tilaustyön voi maksaa myös käteisellä tai pankki/luottokortilla.

Emme toimita tuotteita postiennakolla. Kysy myös muita lähetysvaihtoehtoja, jos Posti on itsellesi haasteellinen. Toimitamme myös Matkahuollon tai R-Kioskin kautta erikseen sovittaessa.



TOIMITUSKULUT JA TOIMITUSTAVAT

Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan. Suomessa käytettävissä on Postin palvelut. Mikäli haluat tilauksesi toisella toimitustavalla, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme ennen tilausta.

Toimituskulut:

  • Kirjeposti 2,50 €
  • Postin paketti ja pakettiautomaatti 5,50 €
  • Matkahuollon Lähellä-paketti 5,50 €
  • Yli 70 € tilaukset ilman toimituskuluja

  • Nouto kotitoimistolta 0 € (Rovaniemi, aika sovitaan erikseen)

Postitamme tuotteet 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Mahdollisissa poikkeustilanteissa otamme sinuun yhteyttä.

Voit myös noutaa tilauksesi postikuluitta kotitoimistoltani Rovaniemeltä. Tilauksen jälkeen otan sinuun yhteyttä, jotta osaan varmasti olla kotona kun pääset käymään. Osoite: Pappilantie 75 B 2.


PERUUTUSOIKEUS JA PALAUTUSEHDOT

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Ilmoita asiasta sähköpostilla osoitteeseen saana@lapinkettu.fi.  Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja käyttämättömänä. Virheettömien tuotteiden palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. 


Selvästi käytetyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Näillä tuotteilla ei myöskään ole erillistä vaihto-oikeutta. Mikäli kyseessä on virheellinen toimitus, tai tuotteessa on selkeä valmistus- tai materiaalivirhe, Lapinkettu vastaa palautuskustannuksista. Muista pyytää postista kuitti palautuksesta! Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on kyseisen ajan sisällä kirjattu palautetuksi Lapinketulle tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.


Tilaustyönä valmistettavia tuotteita ei koske kuluttajasuojalain mukainen 14 pv palautus-/peruutusoikeus, mikäli tuote on toteutettu asiakkaan toiveiden mukaisesti. (Palautusoikeus on rajoitettu kuluttajasuojalain 6. luvun pykälän 16 mukaisesti). Selkeissä työ- ja materiaalivirheissä palautusoikeus on kuitenkin voimassa. Mikäli sinulla on huomautettavaa tilaustyönä valmistetusta tuotteesta, otathan välittömästi yhteyttä puhelimitse 040-5668961 tai sähköpostitse saana@lapinkettu.fi.


LUNASTAMATON PAKETTI

Paketin lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 20 euron maksun hyvityksenä aiheutuneista kuluista. Emme myöskään lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.


KULJETUSONGELMAT JA TUOTEVIAT

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä Lapinketulle 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Lapinkettu ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.